אמא של אדל בטון מזכירה: "הנשיא וראש הממשלה לא הגיעו לבקרני"

    יוסי אשר 1 Comment on אמא של אדל בטון מזכירה: "הנשיא וראש הממשלה לא הגיעו לבקרני"
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "אני לא זוכרת שהנשיא רובי ריבלין, שאני מאוד מכבדת אותו, כשבתי נפצעה, לא הגיע לבקר אותי בבית-החולים, לא הביע את דעתו באיזה שהיא מחאה ציבורית. ראש הממשלה? מה קורה פה?" כך אמרה היום אדוה ביטון בגלי ישראל.

    ביטון התייחסה בנוסף, להבדל בין רצח יהודים לערבים בכל הנוגע לסיקור ולהתייחסות המדינה ואמרה "חדשות לבקרים אנחנו עדים לאירועים מאוד מאוד קשים שנעשים ביהודה ושומרון, כל יום אנחנו רואים את זה, ולא אחת. לצערנו לא כל הדברים הללו עולים לתקשורת, ויש מקרה ואני מוקיעה אותו ושבהחלט לא יבינו אותי אחרת, זה בהחלט לא ראוי ולא שייך, אבל חבר'ה, מה קורה לנו, אני מרגישה שיש כאן עליהום ומגדירים את חובשי הכיפות, ובאים גם אלי כאחת כזו. מה לי ולמרצחים. מה לי ולמרצחים?"

    "אני חושבת שאנחנו צריכים אכן להוקיע את העניין ולא לתת לזה במה ולגנות, בהחלט. זה רצח של תינוק. אני מרשה לעצמי לדבר כי אני איבדתי את הילדה שלי על רקע של שנאה. אבל עוד עשרות אם לא מאות אנשים במדינת ישראל איבדו את ילדיהם בפיגועי טרור ובכל מיני הסתות למניהן, אז אני מבקשת, בואו באמת לא נתחיל להיות פה, כל אחד עולה לשידור ומתחיל להיות פה יפה נפש. אנחנו צריכים להיות גאים בעמנו".

    בהמשך הזכירה שוב ביטון את העובדה כי ראשי המדינה לא הגיעו לבקרה כפי שקורה בימים אלו עם נפגעי הפיגוע בדומא. "כבוד הנשיא לא הגיע אלי. ראש הממשלה לא הגיע לבקרני".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      פשוט, המטרה של ביבי, אחת: שהשמאל לא יכעס עליו.
      אינטרס – זו המילה.